me want


När ja väl får tatuera mig i sommar då ska ja nog göra på fingret också, någon sån här snygging kanske??

If u are looking for someone who wont dissapoint you, look up..



....




Lördag

tjoo, vaknade vid 10 käkade frulle osv sen drog ja t min baby vi chillade bara o litesådär, sen kom salva o dom skulle iväg så är hemma nu har fett tråkigt är skit sugen på något gått men orkar ej gå t ica....ångeeest
men aja TTYL .. hahah



Mood 'drugs war and crime'


new in

handlade skor i tisdags, köpte dom här, fett snygga o skit sköna, Love them!



dag 6 - två bilder som får dig att le


Några av Mitt kära lag!!

#summer






My smile is my style bitch


Step Up 4 Official Teaser Trailer - Miami Dance Movie (2012)


ååh step up filmerna en av mina favorit filmer & de kommer en step up 4, gud vad jag längtar!!!

-


FANTAN MOJAH - RASTA GOT SOUL


theese days...

hej, kom nyss hem från my love. Va i skolan innan skiii segt har vääärldens mensverk o frös ihjäl också.
Ska kolla de nya vampire diaries avsnittet sen kanske kolla på ' little fockers' haha har sett de andra filmerna o dom är så sjukt roliga, så vill verkligen se den!
såå c ya lateer

Saknar paradiset!!

kanske ska dit om 10 dagar, måste bara få ihop lite cash hoppashoppashoppas.....




#Teenagerpost







-


"I don't care what you think about me. I don't think about you at all'' - Coco Chanel



mot träning

tjaa, va i skolan idag tråkig som vanligt är hemma nu har precis käkat ska packa my bag snart , ska ta 5 tåget t stan t träning är helt död verkligen DÖD orkar inte göra ett piss men hoppas de blir bättre .. c ya lateeer

@ sofias place

tjoo, vaknade vid 9 med världens träningsverk efter träningen igår... sen  duschade ja osv drog t skolan men gick upp t sofia ist, ska till skolan om en timme typ,efter skolan ska jag t stan o köpa skor o lite annat, med min babe. såå så ser min dag ut! ciao


Trust is like a paper, once its crumbled. It cant me perfect


sunday

shoo är äntligen hemma, åkte vid 11 till mälarhöjden kollade på emils match dom vann, sen efter drog ja o min sis t skärholmen fick med mig hem, en stickad tröja från bikbok med öppen rygg,ett par vanliga tygskor från new yorker en klänning svart från JC D brand jeans från JC , puder ,2 par trosor tror de va de , sen efter de drog vi till emils sista match finalen dom förlorade den tyvärr men va skit duktiga endå!
är nu äntligen hemma helt dööd pallar ej skola imorn.. :(
men ajaaa peace!



gårdagen + idag

hej finisar!
igår så drog jag och sofia till haninge åt på donken haha så sjukt gott.. sen efter drog vi t nynäs igen o rökte vattenpipa skit soft sen åt vi hos sofia o efter träffade vi boysen, o avslutade kvällen med en liten film kväll:)

Idag så ska jag på min lillebrors cup i mälarhöjden o mellan matcherna så ska ja o min sis åka och shoppa lite i skärholmen, hoppas ja hittar något fint!
men måste föna håret nu o lite sådär ska va klar om en halvtimme såå ciao


Sjukt duktiga på beatbox






Godnatt!


kärlek


dag 3 - 5 saker du vill göra innan du är 30

1. Jag vill gifta mig och skaffa 2-3 barn
2. Jag vill ha badat med delfiner haha...
3.jag vill ha gjort något helt sjuuukt galet med min vänner
4. jag vill ha mycket para
5. Jag vill hoppa fallskärm typ..

thats me...


äntligen fredag!

hej finisar!! Har ej hunnit blogga så mycket men igår så va jag med min baby vi åt sen gick vi o solade efter pratade vi bara lite smått oså, idag va jag i skolan sen efter drog jag o sofia t arena o åt pizza haha tjockisar.. sen drog jag till mälarhöjden o kolla på min brors match, dom vann min ängel gjorde ett mål!! Sitter nu helt off och glad och lycklig, o skönt med fredag. Ska ladda ner some music, sen imorn blire argile med bästavän!
peeace



Nicki Minaj




uppsats + uuut

tjaa, kom hem för någon timme sen, skolan va helt okej hade volleyboll turnering våran klass vann.. IGEN. haha vunnit alla år! Är iaf  heelt död sitter nu och måste göra klart min No uppsats.. sen ska ja ut med min älskling!
så det blir skönt de jätte fint väder ute!
Ciao


dag 2- bilder på när du är liten

har bara en på denhär datan men den får duga



chiillldag

shoo, kom nyss ut ur badet skiit skönt, kom hem från skolan vid 2, skippade matten hade prov skulle endå slutat efter matten. Ska försöka plugga lite hemma iaf! Nu ska jag kolla på de nya avsnittet av vampire diaries looove it!!
bloggar mer sen ciao






bääästa serien!

dag 1 - min profilbild på facebook


kör på en sååån

Dag 1 - Min facebook profilbild.
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild.

Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - Bloggar jag läser.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 12 - Det pinsammast jag gjort (videoinlägg)
Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.
Dag
16 - En bild från min förra sommar.
Dag 17 - Bilder från min fjortisperiod
Dag 18 - Bild på mig och dina syskon
Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering
Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 21 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 22 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.

Godmorgon

godmorgon vaknade vid 12, har duschat o ätit frukost nu, ska dra t min boyfriend nu, sen blire att träffa sofia, imorn äre skola jag paaallar inte..men bloggar mer sen peaace


Vila i frid min finaste vovve..

Jag saknar dig min ängel... Det är helt fucking tomt hemma utan dig, dina oklippta klor som slog mot parkett golvet eller när du knuffade upp dörren med huvedet o dörrhantaget alltid slog i väggen, jag vaknar fortfarande upp mitt i natten av att jag hör de ljuden jag springer ut i hallen men de blir bara en besvikelse sen vaknar jag till o förstår.. Du va min bästavän sirius när jag va liten och hade sett någon läskig film eller något å inte kunde sova med tanke på hur mörkrädd jag är så kom jag alltid t vardagsrummet och la mig i din soffa brevid dig och jag somnade ALLTID till dina höga och mysiga snarkningar, vem ska ja nu komma till? Mitt liv är inte de samma uta dig.. de är lättare nu ibland tänker jag inte ens på dig men så fort jag ser en hund ute, på bild eller kommer o tänka på dig så blire så sjukt jobbigt, satt nyss och skulle rensa lite bilder från datan så kom de upp ett album med bilder på dig o våran familj, tårarna forsar ner, jag saknar dig så grovt mycket min vän, jag vet att du finns där ute någonstans och vi kommer ses någongång igen im promise, INGEN kommer någonsin erätta din plats dina 13 fucking år du tillbringade med oss sitter i hjärtat på oss, du är våran kung sirius jag älskar o saknar dig /Din matte...





fashion



damian marley & nas - patience


En bild säger mer än 1000 ord


lördag

hej mina fina, igår va ja på fest den va helt okej emellanåt träffa ja sabah hann va glad ledsen sur hyper allt haha, träffade min bästavään idag vi snacka lite sådär sen träffades ja med min boy vi gjorde inge speciellt efter träffades ja m sofia va med henne ett tag kom hem nu för en halvtimme sen ungefär, ska nog ta o ladda ner de nya vamppire diaries avsnittet, i looove it!!
Men ni får ha en bra lördakväll peace


let's get this party started


fiesta

tja, humöret är suuuuper i skoaln fick ja reda på att ja fick VG+ på mitt svenska nationella prov, weeey haha
är hemma nu ska börja fixa mig lite smått snart ska på lindas fest idag. Ska dit med sofia it gonna be crazyyy
haaha sen under kvällen träffar vi nog sabah o salva, nooow just dont let no one idiot skrew this up
meen ska ta de lgnt nu bara, ha en super fredag de ska a ha
peace


träning

tjaaa, kom nyss hem från min träning dn gick skit bra! är nu hos my love. ska snat gå, har svenska nationella imornn. meeeeeeeeen nu sjka ja mysa peace

En av favoriterna!!


jag smäääääälter



nationella NO

hejsanhoppsan haha hade nationella i NO imorse, gick väl sådär hoppas bara ja blir godkänd ska snart till min träning har varken lust eller ork men aja, ska packa väskan o äta nu peace


Folk har velat ha en bild på mig o min pojkvän har ingen på oss tillsammans på min nya lur, men ni får en på honom bara haha

tyga - rack city


svar på tal

Anonym om
Lägg ut bilder på dig och din kille :)

SV; haha visst de kan jag göra när ja tagit ngn, hade på min gammla lur men har en ny nu så har inga.

tisdaag

shuuu sitter o pluggar fysik det är så sjukt svårt får inte in nånting i huvudet.. drog efter halva dagen av skolan t my love vi chillade skrattade och åt, riktigt mmyisgt ska träffas om ngn timme igen. Ska kanske sola får se, är ju helt vit iaf haha.. disslike.
meen ja blogar mer sen puss

!


Mot kvarnängens IP

tjooo, igår va ja hos my boy med sofia o en till kompis, vi kollade skräckfilm minns ej va den hete den va ganska läskg, mysigt va de iaf, kom hem vid kvart över 11, ska nog trääfa dom idag igen får se va vi hittar på, ska till kvarnängen nuuu o hjälpa min sis med lite grejer sen drar ja nog ut, meen ska gå nu hon lackar hhaha ciao


-


A girls love






2face - African queen

Looooove!


snitches get stitches for being fake ass bitches


Saturday!

tjaa, idag är de lördag sjukt skönt, igår va ja i skolan sen med saba, mysiit
Nu har våran familjs kompisar kommit o jag sitter nu barn vakt tilll en skit söt tjej! Ska ut på promenad i de fina vädret med henne snart, o kanske träffa saba, är på topp humör :)
bloggar mer sen puss


STOP JOSEPH KONY!

de här är så fucking hemskt, såna där männsikor som kony borde torteras t döds asså..

ta er tid o kolla, de är de värt!

torsdag

tjaa, kom hem från coop nyss va o handlade med min sis, sofia kommer med kvart över bussen hit så måste skynda mig lite, vi ska träffa några kommpisar o äta mat, riktigt mysigt!
måste byta om o fixa mig o sådära, såå hörs later puss


Don't lie to the girl of your life for the hoe of the night


Länkbyte!!

kolla in linneas fina blogg, ni kommer ej ångra er!

Tryck på bilden för att kma t hennes blogg!:)


Shuuue onsdag

tjaa, kom nyss hem, har varit med sofia o min darling. Vi chillade här i blura, gjorde inge speciellt , är så sjukt trött o slö idag, ska lägga mig o sova nuu, så ja kmr upp imorn, imorn äre skola sen ska ja va med sofiaaa o göra massa roligt hehe, men nu ska ja lägga mig pusshej


tja sexyyy

Godnatt!


mina blivande

får äntligen gadda mig i sommar, och jag har näästan bestämt mig vad jag ska ha, ja o min sis ska göra en tsm, hon flyttar t usa i sommar o vene hur länge hon kommer leva där så, vi ska gada os tsm, vi har funderat på att skriva vårat efternman Malysjeva längst inre handleden, den ska va på dehär stället



Sen vill ja göra ett ortodox kors så har jag alltiiid gud med mig!  funderar på antingen nacken, bakom örat eller andra handleden vet ej riktigt än! haha hoppas ja kmr få göra 2 stycken bara hehe...

En sån ungefär fast lite smalare hitta ingen exakt bild


TYcker ni de skulle va fint?

hanaaar

tjaa sitter o äter granatäpple skit goot!!
Ska duscha nu o sen bara ta de lugnt o sova , skola imorn som gäller sen träning,såå jaa ni får ha en bra tisdags kväll, ciao


DJ Antoine Ft. Timati - Amanama


sköön låt med min älskling timati!!!!

yesss u should be very impressed

tjaa, kom nyss hem, va hos ma love,innan de va ja i skolan va väl helt okej, vädret är fint, ska ses m sofia senare, Sen måste ja plugga lite ocksåå, så ser min dag ut , bloggar mer sen ciao


MiiGo Ft. Danjah & G Punkten - Fred


Tänker leva mina dagar i fred för de så jag vill ha de, ingen stress eller press från någon


im on fire

tjaa, kom hem från min träning nyss är heeelt död, men de va skit skönt att röra på sig.. ska ta på mig min pyjamas o lägga mig o sova är jättetrött  o måste gå på hemkunskapen imorn också, men godnatt på er :)


my babyboo


mooot träning!

shooo kom nyss hem fårn skolan, va där hela skoldagen missade ej gympan, ska försöka att gå på alla lektioner!
har precis ätit ska packa my bag o dra mig mot stan för att träna, har ej tränat på 3 veckor typ så de blir skönt o jobbigt hehe.. vädret är super, ja mår super allt är super :D
ciao



-


Guten morgen

sho är helt död, orkar ej gå till skolan men thats life, efter ska jag åka o träna de a längesen har blivit alldeles för lat .. men ska sminka mig och klä på mig nu och försöka hinna med bussen, ha en bra måndag!



ma baby

Godnatt!


NUMMER 1,2 ELLER 3?????

NR 1


NR 2


NR 3


Im so happy im so glad that i got you im thank you and thank u means merci

haha tjooo, idag har varit en chill dag, vaknade fixa mig duscha o litesådär drog ner t centrum t tatuering studion där tatuerade min babe sig, efter de drog vi t han o lite såå, sen nu är ja hemma har ätit massa gott som min älskade mama gjort, nu sitter ja o lyssnar music, är inte peppad inför skolan imorn.. men aja ha en fortsatt trevlig söndag ciao


jag o min allra bästavän sofia

fashion


shuuuu

tjaa, vaknade vid halv 12 idag, har bara segat hemma, måste gå t affären o köpa kattmat sen ska ja nog dra ut med sabah o så komer sofia lie senare också, imorn är de skola har största ångesten... hatar de
men aja får njuta av den sista dagen idag! Ciao


Jag just NU

shuuuu

tjaa, vaknade vid halv 12 idag, har bara segat hemma, måste gå t affären o köpa kattmat sen ska ja nog dra ut med sabah o så komer sofia lie senare också, imorn är de skola har största ångesten... hatar de
men aja får njuta av den sista dagen idag! Ciao


Jag just NU

Godnattttt :)


timati ft mario winans - forever

Looooove


im soo happy

tjaa, vaknade idag vid 10 tiden  åt o lite så , sen drog jag t sabahs cup, kollade på när de lörde sen mötte jag upp sofia o vi kollade tsm på hans cup, efter de drog ja han o sewa o käkade på pizza haouse, sen mötte ja upp sofia ige o vi chhillade bara, pratade om lite planer inför imonr hahaha, sitter nu helt jävla död, men jävligt glad! såå ni får ha en toppen lördag, puss!!


mot stan m syskon

heeej ska skit bråttom ska gå om 3 min, men ska iaf t stan med mina syskon t cosmonova sen ska vi fika o ha lite 'sis' time!!
Men mååååste rusa pusshej


give me, and i'm yours..







you looking at me, but i lookin thru ya

Goodmorgon, eller snarare godeftermiddag eller hur man nu säger.. Vaknade iallafall för någon timme sen har duschat ätit frukost och fixat mig lite smått. Ska snart ut med sofia tajjiou, min sofia är fortfarande sjuk, men hon är på bättrings vägen, såå snart är hon frisk igen :D
men måte fixa lite grejor föörst innan ja drar ut, såå jaa c ya.


RSS 2.0