Byter blogg hehe.....

tjaa byter blogg till Laisas.blogg.se
loooooovar de är sista gången jag byter namn...

fuck u


#Teenagerpost

gif makerfree gif maker



-

make a gif at gickr.com


hatar söndagar...

Godmorgon peoples, idag är de söndag vilket innebär att de är skola imorn.. är så sjukt skoltrött att ja inte kan förklara det med ord. Menmen får kämpa de sista veckorna nu, kom iaf in på mina gymnasium jag sökte, va nervös innan haha om ja skulle komma in, men nu har ja ätit frulle o tagit ett långt bad, haft ansiktsmask o peeling, mitt ansikte känns som en babyrumpa nu hahha, Nu ska ja bara chilla ett tag, peace




natthumor......


Goodnight


En härlig bild från gran canaria

Vampire diaries avsnitt 19 sesong 3

Tjoo ska kolla på nya vampire diaries avsnittet med min syster nu wiee hehe, peace!

-


hahahha


lite bilder från Gran canaria


uunderbar vän!



2pac -baby dont cry


2 bilder från tenerife på tävlingsdagen


Jackii o jag

jag o bäästa marko

Fredagsmys

tjaa, bara varit i skolan vädret är piiiisssss klarade av skoldagen sen nu har ja bara sovit osv ska snart till min baby o vi ska ha fredagsmys ngn skräckis o massaa chips dipp godis oså, mums :D meen ska börja röra mig nu, ciaaao

film mys

Tjaa, kom nyss hem från skolan, hade nationella prov i engelska idag gick bra!  Imorn får man veta om man kommit in på sitt gymnasium.. hoppashoppashoppas.. aja Nu ska ja iaf ha mys med mig själv haha forever alone nej men har gjort popcorn o candy o saft o ska nu sätta på någon film, o bara sega hemma resten av dagen:)
peace


Medina - leve palestina


hur söt?


myyyss

shuu ligger i sängen käkar frukt och myser med min fina kisse! Lyssnar på musiic o bara chillar, life's good ;)



Du lät mig förlora för att lära mig att vinna

tjaa, va i skolan idag helt död, drog efter halvadagen hem o sov. Har nu suttit o kollat tv ska nu kolla vampire diaries nya avsnittet, är helt kär i serien!!!! Ska samtidigt äta mat som mama gjort pasta med lax med gräddsås o massa go heter.. Sjukt gott! blogar mer sen ciao


Goodnight


F R I E N D S H I P


ouut

shoo, har nyss varit o ätit pizza med min bror, ska snart ut med sofia vi ska väl bara chilla osv. Sen på kvällen måstee ja plugga lite -.- men aja cya latä

Angelina jolie

Ritade den här för ett tag sen, blev helt okej nöjd med den.. Har ej ritat på ett riktigt bra tag, ska börja lite igen!
Va tycks?



medina - kenya


äntligen hemma

tjaa, är nu hemmmaigen i kalla sverige.. kom hemiigår på kvällen heeeeelt död hade ej sovit på mer än ett dygn. Drog ej t skolan idag vilade ut ist. Resan va iaf sjukt lyckad och rolig! bleeev brumn men har börjat fflagna nu :(
ska äta frulle snarrt iaf sen får vi se, peace
En bild från tävlingen, ja o sebe innan min match, vann matchen med 17 -4 med tekniskt knock out!!



FROOOM TENERIFE

tjaaaaa, i finally found a computer , here in my hotel. i will write on engleska because there is no last alfabetet siffror. My days here have been amazing it is awesome weather and i like the treningar with diffrent clubs!
I have my competition on suturday wish me luck, i hace little time on this internet so i hace to go, but i'll update moore later!
kisseeess

GRAN CANARIA HERE IM COME!


BYE BITCHESS!

har packat klart äntligeeeeeen! är fettt taggad, kl halv 5 ungefär sjutsar papa mig t skanstull där möter ja mauro som ja åker vidare med till arlanda där möter vi alla peoples :D
Deeet ska bli så fucking chill att bara ligga o bli brun, damn life is great sometimez!
Kommer antagligen ej blogga tyvärr:/
men ni får ha de bra i kalla sverige peace out


THE OUTSIDERS FT SPEEDY - GANGSTA MUSIC VIDEO


-



A true friend..

GOOD friend will bail you out of jail
but a TRUE friend will be sitting next to you saying : "Damn...We fucked up

amor vincit omnia


--








När ja blir stor vill ja hitta ett botemedel till cancer...


PACKA!!!!!!!!!

Hej mina fina! Gick till skolan idag vid 9 va med på spanskan sen drog jag hem t sofia vi pratde lite o sa hejdå osv, sen har ja vart hos min baby sagt hejdå osv Nuu måste jag
  • packa
  • åka till träningen lämna lite grejer
  • hämta kakor ja ska sälja med klassen
  • bli frisk
ääär så himla taggad ska till igen TENERIFFA I 10 DAGAR!!! Åker kl 6 på morgonen imorn, :DD
i gonna be a brownie när ja kmr tbx :D


När ja va där i novemer!

popcaan - dream

loooove it!

Hos baby

tjaa, gör inge speciellt va i skolan idag, e hos baby nu,n ska beställa spanien biljetter idaG OCKSÅ YEEEEEEES :D
isf åker ja i helgen en vecka i teneriffa ;) haha nu ska ja äta ciao

Vilken godhjärtad man!


Träna!

shoo kom nyss hem från skolan, ååkte t min babys gym en snabbis sa hej oså. Ska ta halv tåget till träningenär sjukt trött men skitsamma hhaha, humöret är på topp så de soooft , peace out


PERFECTION



1 april

shuuu idag är det 1 april, hatar dagen asså.. har ni blivit lurade än ? de har ja av min pojkvän haha blev fett sur.. haha iaf har duschat nu ska t baby snart kanske går o solar eller något e sugen på de fan, meeen måste skynda mig lite nu sa att ja skulle va där redan för 10 min sen hehe, c ya later

Länkbyte!

Kolla in fina sandras blogg, ni kommer ej ångra er ;)
Tryck på bilden för att komma t hennes blogg!

RSS 2.0