Burlesque

Tjaa, har precis kollat klart på filmen burlesque, där Cristina Aguilera spelar med cher, de har helt sjukt grym röst båda två! Filmen var faktiskt bra, ska bara ta de lugnt nu resten av kvällen,ska duscha o sköta om mig själv bara, imorgon kanske jag o mina syskon ska åka till cosmonova min bror ville, så vi får se, ciao


I'm still wearing the smile you gave me


Vart kan man köpa sånna???? Help please



loove ed hardy

out

Ska ta 13.40 tåget till vh ska möta min syster där ska lämna en kattunge till henne, som hon ska vidare med till sollentuna o vaccinera o chipmärka osånt, sen ska ja tillbaka o kanske tar en promenad med sofia om hon mår bättre!! Ska iaf börja fixa mig lite smått, cya lateer

Min pärla o ja någonstans i september/oktober


En favorit



Akon - Sorry blame it on me

-





-


Vädret är underbart.. men du är borta..

Hejsan, sorry för dålig update.. har inte riktigt varit på humör jag saknar min hund så grovt jävla mycket de går inte att förklara, det är som en sten på mitt hjärta det är så tungt o svårt att inte tänka på honom..
Men igår kom jag iaf hemifrån ett tag, drog med sofia taiijou till stan o träffade hennes kompisar oså, sen drog ja hon o shiva t lilje o chillade bara, kom hem vid 10. Vaknade upp idag vid 6 vetej vf, o så har en kattunge SKITIT på mitt täcke... o igår kissa den på mitt täcke, ufftt va arg jag va, har typ slut på täcken snart haha, mamma dog av garv, haha snällt.. Idag ska jag inte göra så mycket bara ta de lugnt hemma..
Jag igår!


Det var jobbigare än jag trodde

Är hemma nu från djur kliniken, det var nog ett av de mest jobbigaste stunderna i hela mitt liv.. vi kom in till ett rum med våran älksling där fick han en lugnande spruta som skulle värka i en kvart jag grät så mycket så jag darrade.. jag blev helt knäsvag och va tvungen att sätta mig ner.. efter en kvart kom tjejen tillbaka hon la upp honom på et bord där hon efter sprutade in dödande medel, alla i min familj stod o grät som aldrig förr, det går ej att förklara hur hemskt de va, jag fick ingen luft jag ville bara skaka om honom jag ville inte att han skulle dö, men där låg han helt livlöst och hans hjärta hade slutat slå.
Det är sjukt hur ett djur kan ha så stort plats i härtat, det är verkligen som en familjemedlem. Folk som ej har egna djur kan ej fatta kärleken. Det är helt tomt hemma utan honom, ljudet av hans oklippta naglar i parkett golvet kommer aldrig ja mer att höra, eller när han mitt i natten känner sig ensam och börjar skälla.
Jag skakar jag darrara jag är helt förstört mitt hjärta blöder.. men tiden läkar alla sår, så det är bara att kämpa på o leva vidare utan min bästavän mitt allt mitt ljus

Vila ifrid världens vackraste sirius!!!!!!!


Jag ska vara med dig när du tar ditt allra sista andetag...

hej, vaknade nyss har inget humör alls, är arg och jätte ledsen, Vi ska avliva min allra bästavän idag.. Min hund som vi haft i 14 jävla år, sen jag flyttade till sverige har jag haft honom, han är min familj o min ängel mitt ljus och nu måste han bort.. Jag kommer inte orka, men jag ska endå vara där när han tar sitt sista andetag.. Life's sucks!Kmr antagligen ej blogga mer idag..

Sirius mitt hjärta





MOT STAAN

Ska fixa mig nu o skyynda migg, ska till stan o träffa sameh, måste hinna med tio över tåget, vädret är super likaså humöret, meen bloggar mera sen herrå




wine it gal

tjaa, har ätit frulle för ngn timme sen, nyss gick de en fámilj som hade kommit o kollat på en kattunge, riktigt trevliga!! Nu om en kvart kommer de en till familj som ska kolla!
Jag vill göra någonting idaaag, typ åka t stan äta ngn god mat chilla i de härliga vädret elr ngt, sofia är sjuk så de dååligt men ska nog höra m ngn från tälje, värsta vårfeeeling man får, det är toppen :)
Men ja bloggar mer en i guess ciao



Bild från förra gången vi hade våra kattungar!

Color my hair...?

Hmm ja ha beslutångest, jag måste färga mitt hår för att börjar få utväxt men jag vet riktigt inte vilken färg..
Antingen så ska ja ha kvar mitt röda

såå

Ser inte så mycket men de rött iaf.

Elllleeer

Svart /brunt




Eller så villl jag ha de lite Guld,mörkblondt

typp så fast mer mörkare o guldigare ??

VAD TYCKER NI?

Danjah - Burning love


hos bästa

drog t sofia efter lite grejer som happend, sitter nu hemma hos henne hon är hos doktorn hon har väntat på sin tur i 2 timmar nu så hoppas hon blir klar snart! Så kan hon kommaa hem och få en massa kramisar av miig.
Är skit godis sugen från inngentstans hehe.. meen jaa ska väl bara sitta o vänta på attt mongot kmr hem snart!
ciao

I like how it feels

tjaa, vaknade vid 9 idag, ha ätiit frulle varit ute med hunden och kollar nu på bring it on fight to finish, haha älskar tjej filmer.  ska kanske träffa frida idag får see hure blir, de kommer också folk o ska kolla på våra kattungar kanske köpa så de blir trevligt, men ska dra nu ciao



snooki <3


Freddaaag och looooooov

tjoo, va i skolan idag kom dit vid typ 9, slutade vid haöv 2 skit skönt, är hemma nu, har käkat trore blir  att träna idag , ser verkligen fram emot sportlovet!!!  Men ska börja packa väskan olite sådära, men ni får ha en super fredag peoplee ciao


jag todaaayy

Godmorgon, off to school


Don't forget to pray everyday, because God didn't forget to wake you up this morning


Make up tutorials

Ganska coolt, hon är liksom asiat o liknar henne!


Samma brud fast t adriana lima

fashion



The last one for today

tjaa, kom nyss hem från affären med syster vi handlade lite godis oså, ska nu sätta på den sista filmen för idag, the source code, jake gyllenhaal spelar där, han är ju kind of hot hehe.
Så hoppas den är bra, men nu har filmen laddat klart nästan så ska börja kolla snart, blir nog de sista inlägget för idag i think, godnatt :)


-


food time

Tja, kollat klart på filmen den va bra, men tyckte de va synd att de som spelade i 123 filmerna, ska iaf gå upp ur sängen och gå och äta lunch, sen efter får jag se va som händer, cya lateeer



Nuu pirates of the caribbean IIII

Har poppat popcorn och ska nu sätta mig och kolla pirates of the caribbean den sista filmen, har tyckt att 1,2,3 varit grymma, så hoppas den här också är det!
Bloggar mera efter filmen!




looove till Johnny Depp!

-


world cry- jah cure ft keri hilson


Moviedaay

heej, har skaffat ny blogg nu, ville byta namn, jag är som sagt sjuk så ska bara kolla massa filmer idag, kollar nu på mulan, de har varit en av mina favorit Disney filmer sen jag va liten.
Sen ska ja kolla på pirates of the carrabien 4, sen kanske någon mer disney film haha,
Bloggar mer sen ciaao


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0